بازداشت قاتل فراری پس از ۴۹ روز زندگی مخفیانه در عنبرآباد
نوشته شده توسط : onlinetabliq

کرمان - ایرنا - سرپرست انتظامی عنبرآباد از دستگیری قاتل مسلح ۲ شهروند و تیراندازی به آمبولانس و مجروحیت یک پرستار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد بعد از ۴۹ روز زندگی مخفیانه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ علی کریمی روز شنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مسلحانه ۲ شهروند و تیراندازی به آمبولانس در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با پی جویی های پلیسی و تخصصی، موفق به شناسایی محل اختفای قاتل شدند و در یک عملیات پلیسی، متهم فراری پس از ۴۹ روز زنگی مخفیانه در مخفیگاهش در یکی از روستا های اطراف شهرستان عنبرآباد دستگیر شد.

مقالات بیشتر: روانشناس در پونک

سرپرست انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به پیگیری های مجدانه پلیس در دستگیری قاتل و کشف ۲ قبضه سلاح جنگی از متهم خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک به بزه ارتکابی (قتل) اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی که با مقتولان داشته عنوان کرد که در نهایت به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، ۱۵ فروردین سال جاری یک فرد مسلح پس از آزاد شدن پسرعمویش از زندان ابتدا وی را با شلیک اسلحه در کهنوج مجروح کرد.

به نقل از منابع آگاه، فرد مجروح برای درمان به وسیله آمبولانس به جیرفت اعزام می شود که ضارب باز هم در مسیر به سمت آمبولانس شلیک کرده و باعث کشته شدن مجروح و یک فرد دیگر در آمبولانس می شود.

همچنین ۲ فرد دیگر شامل راننده آمبولانس و عوامل اورژانس هم زخمی شدند.





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: